2012 m. sausio 21 d., šeštadienis

Per objektyvą



Sveiki. Sugalvojau jums, kad netinginiautumėt ir turėtumėte ką veikti sukurti konkursą. Iš kelių panelių sulaukiau teigiamų nuomonių ir jos man pasiūlė konkurso temą- fotografiją. Todėl, kad labai mėgstu fotografuoti žinoma, kad sutikau. Labai liūdėčiau jei pati nedalyvaučiau tokiame konkurse, todėl sugalvojau būti jūsų darbų vertintoja.
Tai gi šis konkursas bus- didelis iš kelių etapų. Kiekvieną etapą išskyrus pirmą- apšilimui, paliks viena skaitytoja. Tai gi jei dalyvausite šiame 'Per objektyvą' konkurse. Prašau registruotis komentaruose. Jums tereiks parašyti savo vardą ir ką jums reiškia fotografija. Lauksiu dalyvių.

Jau užsiregistravo:
Martyna, Simona, Laura,Augustė ir Viktorija. Registruojamės toliau!!!


Berta

5 komentarai:

Viktorija. rašė...

Viktorija.
Na fotografija man tiesiog hobis,bet tai neatsiejama dalis mano gyvenime..Nenoriu išsiplėst labaii:DD

anonymous rašė...

Yeees! Aš užregistruota! :D Ar ten kita Augustė. ://

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Tu, Tu. :D

anonymous rašė...

Ou jė. Ou jė. :D

Ingrida... rašė...

Ingrida :)
Mėgstu fotografuoti. Tiesiog kompiuteris yra prikištas mano fotografijų :]