2012 m. sausio 13 d., penktadienis

Labu!

Nepykit, ilgokai nerašiau į blogą, nes neturėjau idėjų ir.... Laiko =( . Sorry, pasistengsiu atpirkti tą laiką, kai nerašiau =D . O šiandien pakalbėsime apie nagus ir jų spalvą =) .
Raudonai lakuoti nagai.

Na, ką žinau... Kaip kam patinka... Bent jau man būna visai gražu =] . Manau, kad raundoną nagų spalvą prie betkokių rūbų nepriderinsi, pvz: žalia ar rožinė, todėl reikėtų labiau atsižvelgti į savo stlių...

Mėlynai nulakuoti nagai

Gražu. Aišku priklauso nuo to, kaip nulakuota- šviesiai mėlynai, tamsiai... Manau, kad tamsiai yra  gražiau =].
                                                      Rožiniai nagai

Nelabai man... =D Kam patinka, kam ne... Taip pat nelabai norėčiau nepritarti, kad tai visiškai "fyfų" spalva, nes mano manymu tamsiai rožiniai nusilakuoti gražiau =)
Blizgantys nagai

Kaip Jums blizgantis lakas? Auksinis sidabrinis? Man tai nelabai... Kažkaip retai pastebiu paneles taip nusilakavusias...


Rudai nulakuoti nagai

Man visai gražu, tačiau abejoju ar pati taip lakuočiausi... Beto sunku derinti prie rūbų.


Šiam kartui užteks!

IKI! Simona =)

Komentarų nėra: