2012 m. sausio 16 d., pirmadienis

...

Sveikos paskutinį kartą.
Turbūt supratote - išeinu. Norite pasiaiškinimo ?
Yra 20 sekėjų ir nei pusės iš jų komentarų nesulaukiau. (na ne tik aš). Stengies, pluši, kad JUMS ne kam kitam įtiktum, o negalite menko komentaro parašyti . Tas labai skaudina.
Nebesugalvoju kuo jus sudominti. Atrodo, yra tų minčių kitomis temomis, kurias čia reikšti yra ne vieta ir ne laikas. Tad kaip atsidurti tinkamoje padėtyje ? Šis klausimas labai mane kankino.
Laiko stoka. Vis daugiau dėmesio užima mokslai ir rankdarbiai. Nesu tas žmogus, kuris sėdi prie kompiuterio dieną naktį, nesuku galvos ką rašyti. Einu dirbu man mielus darbus. Bet supraskit, nesakau, jog man rašyti nepatinka.
Taigi, didžiausias AČIŪ Bertai, kadangi nuo jos viskas prasidėjo , ji mane priėmė į šio nuostabaus blogo gretas. Ačiū ! Buvai labai šilta , maloni. Antra - dėkoju rašytojom, kurios rado laiko pakomentuoti STRAIPSNIUS. Visos jūs geros rašytojos, bet man įstrigo labiausiai Martyna. Nežinau kodėl. Bet savo bloge parodei tokią šilumą. Tokia miela atrodai. :)) Norėčiau pabendrauti su tavimi daugiau . :))
Šiaip ar taip, linkiu visiems gero kelio, stiprėkit, populiarėkit, o aš laimės ieškosiu savaip. O dabar įsiliesiu į skaitytojų gretas ir pasistengsiu KOMENTUOTI ir dalyvauti šio blogo gyvenime kaip skaitytoja. Taigi, skaitytojai, manau laikas susimąstyti. Susiimkit, nejaugi sunku parašyti du sakinius???
Taigi, goodbye my friends !!! ;**

3 komentarai:

Simona rašė...

tiesa sakai, as kazkaip nusivyliau- paskutiniu metu straipsniu ne daug parasyta, komentarai keli.... Merginos, budinkites! ;D

Berta (neprisijungusi, nes esu Egipte) rašė...

Labai gaila, kad taip nuspendei, bet cia jau saisku tavo pasirinkimas. :)
Tai tau labai didelis aciu, kad rasei tikrai puikius straipsnius blog'e. ;p
Del komentavimo kaip pasebejau tai kaip as isvaziavau blog'as aptingo- niekas napakomentuoja ar paraso straipnsiu. Pati negaliu nieko parasyti nes esu tikrai toli nuo namu kaip sakiau Egipe. Cia prie pc prisedu tikrai nedaznai, todel negaliu parasyti ir pakomentuoti jusu brangiosios rasytojos straipsniu.

Jei kada sugalvosi gristi, visada siltai laukiam, tik susisiek su manimi. :)
Sekmes tau tiek straipsniu rasyme tiek gyvenime.

Pasiilgsim,
Berta :))

http://itsmonika.blogspot.com rašė...

;**