2012 m. sausio 9 d., pirmadienis

Labas!

Kaip praėjo pirmadienis? Tikiuosi visos smagiai praleido laiką, nors ir mokykloje :D, mokytojai daug neuždavė ir šeip laikotės gana gerai . Tai va, šiandien man pačiai nėra labai gera nuotaika... Nors labai NE PANAŠU į mane, bet į mokyklą išėjau beprotiškai žvali ir diena praėjo gana greitai... Tačiau dabar pradėjau klausytis tokių liūdnesnių dainų ( net nežinau kodėl, galbūt oras paveikė :D ) ir susimąsčiau apie žmones, kurių šeip pasiilgau ir kurie man labai svarbūs :*. Žinau, kad kiekvienas turite tokių svarbių asmenų gyvenime, kurie jums labai rūpi ir dėl jų padarytumėt bet ką...  Man pačiai pasidarė biškuuuuutį liūdna :( , nenoriu ir Jums sugadinti nuotaikos, bet kai kurioms šiandien, panašios nuotaikos į mano merginoms pasiūlysiu pasiklausyti dainų, kurios man visa tai primena :] ...

 Hero- visada sukels daug emocijų... Nors ir ne per geriausių, bet ši mane užbūrė ir nebegaliu atsiklausyt :D .
Apologise- sena, bet graži daina :) .  Jos dažnai nesiklausau, bet šiandien tokia nuotaika :p .


Goodbye my lover- OMG, tokia graži, kartu liūdna, lyriška daina, sukelianti daug emocijų....

Bleeding love- tokia jausminga daina, labai daug primena, kartais net per daug, kad norisi išjungti! :D

Ką Jūs manote? Tikiuosi nieko nenuliūdinau, bet jeigu ir nuliūdinau- pirmadienis praėjo!! Džiaukimės! :D

Bye :*
Jūsų Simona

Komentarų nėra: