2011 m. spalio 28 d., penktadienis

Sveiki mielieji,

Šį kartą norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę apie keletą derinukų ir kitų dalykų.Taigi, komentuokite- patinka ar ne?

Kaip Jums šie  derinukai ? Man tai gražūs, tik nelabai patinka auskarai :(.




Kaip Jums šie megztiniai? Atrodo šilti, gražūs... Visai neblogai būtų kokį apsivilkti šaltą žiemą :).Kokie megztinių raštai Jūsų mėgstamiausi?

LONG JACQUARD JERSEY

Patinka ar ne?

Kuri apranga  labiausiai patinka?



Dabar truputį apie plaukų spalvą. Kaip Jums ryžį? Daugeliui ši spalva baisi, tačiau man yra gražu tik tada kai būna labai tamsiai ryžį. Kokia plaukų spalva Jums mėgstamiausia?




Laukiu nuomonių komentaruose !!!!!<03


Simona








4 komentarai:

fashionareyoupassion.blogspot.com Auguste rašė...

1. Man šie derinukai labai patiko, o auskarai tai pat neužkliuvo :)
2. Megstinukai man LABAI GRAŽŪS!!! <3 <3 <3
3. LABAI PATINKA <3*
4. Man labiausiai prie širdies 1 derinys, bet kelnės tai nelabai patinka, tačiau švarkas TOBULAS <3
5. Mano mėgstamiausia plaukų spalva tai pat tamsiai ryža

Berta rašė...

Ir šitam straipsnį esmės nepagavau, o apie plaukų spalvą man gražiausia tai raudona, (bet ne ryža).

Vaiva rašė...

Derinukai visai nieko, bent man tai labai patinka. :)
O plaukų spalva man patinka įvairi tikrai vienos kažkurios neišskirčiau. :))

Simona rašė...

aciu <3 :)