2011 m. spalio 27 d., ketvirtadienis

Grįžau.

Sveiki, nepykit. Žinau apleidau blog'ą.. Tiesiog šiomis dienomis buvau labai užimta... Mokslai, dailė, gitara... Oj.. Net nežinau ką rinktis. Kol nerašiau stebėjau Fashion-passion iš tikrųjų supratau, kad kai kurie žmonės yra nusipelnę ne rašytojos, o administratorės titulo. Taigi nieko nelaukdama nusprendžiau sukurti administratorės konkursą, šiame konkurse norėčiau, kad dalyvautų VISOS VISOS rašytojos ir žinoma skaitytojos. Tai va, jai nori dalyvauti konkurse rašyk savo vardą, pravardę arba sugalvotą niką :). Pvz.: Berta- Bertajus ir pnš. jei nesuku pridėkite savo el. paštą. Na, o čia vienintelė konkurso dalyvė:

Augustė:

man tavo derinys toks rudeniškas, spalvos irgi parengtos patrauklios, tik šiam deriniui mano nuožiūra parinkta per daug aksesuarų, na, bet čia mano nuomonė.

Iki mano mielieji egoistai,
Berta ;)

4 komentarai:

anonymous rašė...

Taip. Žinau, prikišau visko per daug. :D Dėjau viską kas buvo parodyta. :DDD

anonymous rašė...

O kad dalyvaučiau tai tik vardą tau parašyt reikia ? :D Nes bšk nesupratau kažko. ;DDD

anonymous rašė...

Išviso. Ką reikia daryt, kad dalyvaučiau konkurse? :DDDD

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Parašyk AŠ noriu dalyvaut ir viskas. ;D