2011 m. spalio 30 d., sekmadienis

Stilingas ruduo


Sveiki mielieji,
Šiandien nusprendžiau pasidalinti su Jumis man patikusiais rudens derinukais, kurias pasipuošus mano manymu stilingai atrodytų kiekviena mergina. Šį kartą mano dėmesį patraukė ryškesnės spalvos :)



Šiame derinyje mano akį patraukė derančios spalvos,
bei nemažas šalikas. Šitaip apsirengusi panelė gali eiti kur tik nori. Šis derinys tiks tik einant pasivaikščioti, tiek į miestą :) Man patiko <3 o Jums ? :)*

  








 Man labai patiko ši apranga, nes ji yra ryški.
Tokiu derinuku pasipuošusią merginą tikrai galima pastebėti :) O ką manote Jūs? 1-10 balų sistemoje :)












   Kaip Jums? ;)*










Man patiko šis derinukas, nes jis yra ryškių spalvų, žaismingas :) lietuviškajam rudeniui kaip tik! O Jūsų nuomonės?











1-10.
Aš vertinu 9, o Jūs? :)








      O dabar vaikinų mada


Mano dėmesį patraukė šio vaikino megztukas,
o Jums kaip jis?
















Paprasta, bet man patiko :)













Kaip Jums mielieji mūsų skaitytojai? :)*
Man PATINKA <3











   Šį kart tiek. Dėkoju už dėmesį! Augustė M. <3




1 komentaras:

Berta rašė...

Sorry, bet bišky nesuprantu tokių straipsnių esmės... Įmeti viena paveiksliuką parašai man jis lb like ir viskas, ai, bet nenoriu pyktis, nes po to tai bus šakės.