2011 m. spalio 30 d., sekmadienis

Kosmetika

Sveikučiai, šiame straipsnelyje norėčiau papasakoti jums šiek tiek apie kosmetiką. Taigi pradedam :)
Dauguma panelių naudoja įvairias makiažo priemones, nors žino, kad jos gali sugadinti odą visiems laikams, makiažas yra be galo kenksmingas dalykas, tačiau labai daug jaunų ir ne tik merginų galima sakyti yra nuo jo priklausomos. Jos negali niekur išeiti neužsidėjusios ant veido tonos pudros ar kitokios kosmetikos. 
Bet kodėl jos taip elgiasi?- kartais klausiu savęs, žinau tai, kad jos nori būti gražesnės, bet aš nemanau, kad tai jas padaro tokiomis. Didelis kiekis makiažo ne retai pakeičia žmogų, jo nėra lengva atpažinti. Aš pati esu už natūralų grožį, bet tikrai nemanau, kad šiek tiek makiažo yra labai blogai. Viskas gražu ir gerai kai yra ribose.

Kosmetikos keliama grėsmė- Merginos dažnai naudojančios kosmetiką gali susirgti odos vėžiu, tai tikrai baisi liga, susirgus tokia liga ne tik niekada nebegalėsi naudoti kosmetikos, bet ir kartais nutinka taip, kad kaip kurios merginos net neišgyvena. Bent jau man tai skamba keistai, bet paieškojusi informacijos apie tai sužinojau, kad iš 100% odos vėžiu sergančių merginų miršta 15 % tai neatrodo labai daug, tačiau pagalvokite, kad daugiausiai tokia liga sergančios merginos yra jaunos, kartais net nepilnametės. 


Natūrali kosmetika- natūrali kosmetika tikrai nėra labai kenksminga, bet mokėti atskirti tikrąją natūralią kosmetiką nuo jos pakaitalo, tačiau tai nėra labai lengva. Reikėtų pasitarti su savo dermatologu ir pasiteirauti kokia kosmetika tiktų būtent jums.
                                       
Natūralus grožis- Man natūralus grožis merginai yra labai svarbus, tačiau mūsų laikų panelės manau jo visai       nevertina. Jos darosi ryškiausią makiažą ir juo paslepia jų gražiausius bruožus. Manau šias laikai neišsidažiusią   panelę gatvėje sutikti tikrai sunku. Bet aš tikiuosi, kad jos po mažu ims vertinti tikrąjį savo grožį, tik svarbu kad  nebūtų jau per vėlu.                                                                                                                                         

Norėčiau paklausti Jūsų, mielosios skaitytojos ar naudojate kosmetiką? Jei taip, kokią?
Ir ką manote apie natūralią kosmetiką? UŽ ja ar PRIEŠ?Ką manote apie natūralų ir tikrąjį merginų grožį? Asmeniškai aš kosmetikos nenaudoju, bet man svarbi  Jūsų nuomonė. Lauksiu jų 
komentaruose 
     
                                                                                                                                            
Nuoširdžiai Jūsų Augustė M. <3

Komentarų nėra: