2012 m. balandžio 8 d., sekmadienis

Heyyy ^^

Heliou!

Su jumis sveikinasi nauja rašytoja Viktorija! Taip,taip aš nauja rašytoja.Man tik 13 metų,tačiau vasarą bus 14.Turbūt esu draugiška ir kūrybinga,miela,nuoširdi iš tikro jums čia spręsti apie tai,bet manau pirmai pabendraukit ir tada spręskit apie mano charakterį,tačiau pasakysiu,kad esu labai atlaidi.Iš tikro,čia mano charakteris mažiausiai svarbus..Turbūt daugiau svarbu mano rašymas.
Esu rašiusi į porą blogų ir "žurnalų",tačiau jau senai rašiau į kokį nors blogą.Pagalvosiu kokių temų,parašysiu straipsnelių kurie aiškus bus apie madą.Manau man pasiseks ir kažkas skaitys ir pastangos nenueis veltui.Taip pat stengsiuosi susibendrauti su kolektyvu (nors jau kažką iš čia pažįstu) ir populiarinti šį blogą,bei puslapį facebook'e...Gal įnešiu ką nors naujo..Na čia jau bus matyt.
Tikiuosi susibendrausiu su skaitytojais!
Manau užteks šiam kartui.
Einu rašyti straipsnių.

                                                                                                                                               Viktorija