2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

Interviu su Monika

Sveiki.
Pastebėjau, kad dienoraščiui trūksta ne ko kito, o interviu. Todėl šiandien pristatysiu pirmąjį mano interviu šiame blog'e. Su kuo bus interviu? Iš tikrai puikaus žmogaus, seniau garsaus blog'o SNP/GK kuris dabar uždarytas ir šiuo metu kuriamos istorijos "Naktyje" savininke Monika. Tad malonaus skaitymo. :)


Kada pradėjai skaityti internetinius dienoraščius?
Na, blog'us pradėjau skaityti tada kai juos atradau, maždaug prieš porą metų.

Koks buvo pats pirmasis blog'as į kurį nusprendei rašyti?
Pirmasis blog'as? Savaime aišku, kad SNP.   
Kaip kilo mintis atidaryti SNP?
Na, turbūt tai, kad netyčia kilo noras rašyti, tobulėti ir pirmas blog'o pavadinimas kuris buvo kilęs, tai stardoll news planethype.   
Vasario 13 dieną SNP suėjo antrasis gimtadienis. Tačiau blog'as jau buvo uždarytas. Ar tą dieną nesigailėjai, kad uždarei dienoraštį?Taip, blog'ui sukako du metai, bet jei atvirai - nesigailėjau. Vistiek, kažkada būtų atėjusi ta diena, o daugiau išlaikyti blog'ą ir matyti kaip jis smunka žemyn negalėjau, todėl vienintelis dalykas kurį galėjau padaryti - uždaryti jį. Ir dabar man gera, kadangi nereikia sukti galvos ką parašyti, kad jei neparašysiu vėl išvadins.. Tai baigta, dabar aš esu laisva ir laiminga. 

Tačiau jei galėtum atsukti laiką atgal ir viską pakeisti pakartotum tai ką išgyvenai su SNP?Žinoma! Tai buvo manau vieni iš geresnių ir gal net geriausių laikų mano internetiniame "gyvenime". Susiradau naujų draugų, priešų, išmokau kažką rašyti, suregzti sakinius.. Kas gali būti geriau? Be to, praleidau linksmai laiką - susipažinau su skaitytojais, todėl tada buvo gera, bet antrą kartą to kartoti nenorėčiau. 

Lapkričio mėnesį pradėjai kurti internetinę istoriją- Naktyje, kuri jau turi 57 sekėjus ir 11 tūkst. peržiūrų. Iš kur semiesi tiek įkvėpimo rašymui?
Įkvėpimas.. Gal atrodys keistai, bet aš jo nesisemiu, jis man pats "ateina". Aišku, kartais tenka ką nors paskaityti (kokią knygą ar panašiai), pasižiūrėti kaip ten kas išsireiškia ir panašiai, kad nebūtų super banalu. Na tiesiog reikia noro ir viskas ateina savaime. 

Ar tavo svajonių profesija yra susijusi su rašymu. Gal būt nori tapti rašytoja ar žurnaliste?
Na, kaip keista, svajonių profesijos dar neturiu ir apie tai negalvojau. Bet apie rašymą manau, kad ne. Tai tiesiog mano "vaikystės" hobis kuriuo užsiimu. Tiksliau užsiimu dabar tuo, kas man patinka ir ar tai bus mano "duona" negalvojau.


O dabar Monikos geriausieji...

Filmas kurį galėtum parekomenduoti skaitytojoms. 
Hm, jų daug.  Bet pasiūlyčiau pasižiūrėti "Pagrobimas". Įtemptas, bet sakyčiau geras filmas,su Taylor'u Launter'iu ir pasiūlyčiau.. Brėkštančią aušrą, bet turbūt visi žiūrėję. Na, būtent šiuo metu negaliu pasiūlyti kažko daug. 

Mėgstamas užsiėmimas, be rašymo.
Pastaruoju metu mėgstu žiūrėti filmus, būti su draugais bei.. Juokinga, bet miegot! 

Kokias šalis norėtum aplankyti? Kokias jau aplankius?
Na buvau tose kurios arčiau Lietuvos - Rygoj, Latvijoj. Šiaip, kadangi Lietuvoj tėčio dažnai nebūna, tai niekur nevykstu. O norėčiau ir aplankysiu Norvegiją, norėčiau aplankyti Niujorką, Paryžių kur galbūt greitu metu irgi nuvyksiu.Labiausiai atminty įsirėžusi knyga.
Radai ko paklaust.. Nežinau, nemėgstu knygų. Gal "Įsileisk mane"?

Mėgstamiausias aktorius,-(ė).O dieeve.  Jų daug. Pradedant Robert Pattinson, Ian Somerhalder, Nina Dobrev, Kristen Stewart baigiant.. Džiugu Siaurusaičiu. 

Na ir paskutinis klausimas tebūnie gyvūnų mylėtojams- ar augini kokį gyvūnėlį?
Žinoma. Mylimas katinas ir žiurkėnas (pikckiškis.;o)

Labai ačiū už nuoširdžius atsakymus, buvo tikrai smagu imti iš tavęs interviu! : ]
Nėra už ką.  Ačiū tau, kad prisiminei mane ir sugalvojai paimti būtent iš manęs ;p







Iki!
Berta :)



2 komentarai: