2012 m. sausio 23 d., pirmadienis

Namų darbai

Sveiki! Kaip gera vėl sveikintis su jumis gerbiamieji skaitytojai... Ahh, kaip atrodo seniai maigiau klaviatūros mygtukus ir dėčiau jums savo tiek protingas, tiek kvailokas mintis, bet jums vis tiek (kaip suprantu iš komentarų) patinka mano ir žinoma kitų rašytojų straipsniukai. Na, o aš jums ilgai nerašiau, nes.. Ai nenoriu aiškintis, bet čia tikrai nekalta dingusi mano mūza ar minčių stoka. Na tai tebūnie jums šis straipsnis kaip lengviau paruošti namų darbus.

N.D.- tikriausiai visiems mokiniams (išskyrus mažuosius pirmokėlius) didžiausia nesąmonė kurią kažkoks nevykėlis galėjo sugalvoti... Taip man irgi tas kartais nervina, su klasiokais kartais pasvajojame kaip būtų puiku jai kaip ir Anglijoje- vaikams neužduotu namų darbų. Bet nebūkime visą laiką piktais, pavydžiais, pesimistais tikrais lietuviais. O šį kartą pabandykime įsivaizduoti kodėl namų darbai yra gerai. Štai mano sugalvotos mintys:

  1. Ruošdama N.D. labiau įsidėmi apie ką kalbėjotės pamokoje.
  2. Kitaip nei mokykloje, gali atsakymų paieškoti internete, nueiti į biblioteką.
  3. Turi galimybę pasitikrinti ar viską gerai atlikai.


    Na tai tokios trys mano sugalvotos ypač banalios mintys. Prašymas jums- jei galite pagalvokite kodėl namų darbai ir parašykite tai komentaruose. Na, o dabar laikas keliems patarimams kaip lengviau atlikti visus namų darbus.



    1 patarimas

    Namų darbus atlikite kuo anksčiau jei yra tokia galimybė, t.y. grįžus iš mokyklos pavalgykite, jei norite pagulėkite arba išveskite pavedžioti šunį. Na, o tada kibkite į namų darbus. Jei matote, kad uždavinys sunkus, pabandykite jį skaityti ir studijuoti daug kartų- jei rezultatas bus nekoks pabandykite išsiaiškinti su tėvais ar artimaisiais. Tuo labiau jei namų darbų nepadarėte nepulkite nusirašinėti mokykloje, ypač jei joje turite priešų, nes viskas labai greitai gali išaiškėti, na, geriau prisipažinkite mokytojui, kad nesupratote užduoties arba, kad tiesiog tingėjote.

    2 patarimas

    Prieš darydamos namų darbus suvalgykite vieną juodojo šokolado plytelę- ji padeda susikaupti ir yra geras vitaminas smegenims, tačiau jei šokoladą vartojate su saiku ir tik juodąjį.

    3 patarimas

    Grįžus namo nepulk tikrintis Facebook'o, jis palauks. Jei ilgai sėdėsi prie kompiuterio tavo smegenys išsiblaškys ir tau nebepavyks puikiai atlikti namų darbų. Geriau tik atlikusi namų darbus eik prie kompiuterio. Na, o jei atsitiko jau taip, kad nesusilaikėte ir pabuvojote prie kompiuterio aš siūlyčiau išeiti į lauką pasivaikščioti ir pakvėpuoti gynu oru.


Tai tiek šiandien, mano laikas prie kompiuterio baigėsi, todėl turiu eiti. Tikiuosi straipsnis patiko, laukiu komentarų.
Laura- aš ateinančią savaitę pabandysiu su tavimi susisiekti ir paiimti interviu, nes dabar tikrai labai nėra laiko.
Rašytojos- ei! Susigriebkit, mėnuo baigiasi, o mes parašėmė vos 40 straipsnių! Nesnauskite, nes šį mėnėsį rašytoja bus renkamos pagal parašytų straipsnių skaičių!

Myliu, B. :**


1 komentaras:

Simona rašė...

Man straipsnis patiko =)
Turiu prasima:gal galetum is anksto paskelbti, kaip rasytojos bus renkamos? buciau dekinga =D
ps: Anglijoje daznai taip pat uzduoda namu darbus, tik reikia juos padaryti iki penktadienio =D