2011 m. gruodžio 30 d., penktadienis

Stebėk ir mokykis

Vos ne visame internete, už kiekvieno kampo (jeigu kibernetinė erdvė tokį turi, xixi) galime rasti įvairių pamokėlių, kaip pasidaryti makiažą. Nuo paprastučio iki Lady Gagiško. Taigi, apie tai aš ir šnekėsiu. Čia išvardinsiu man labiausiai patikusias visažistes ir jų taip tariant channel (kanalus lietuviškai).
Pirmoji bus Michelle Phan. Ji savo karjerą pradėjo youtube.com su šiuo video
Sulaukus daug teigiamų komentarų ji nufilmavo dar vieną video ir taip po truputį ji įsiveržė į aukštumas. Dabar ji dirba visažiste Lancome Paris firmoje ir toliau leidžia nuostabias pamokėles. Tiesa, ji dalina patarimus, kaip išvalyti savo kosmetinius šepetėlius, kaip natūraliai susisukti garbanas ir t.t. Taigi štai jos nuotrauka : (o čia kanalas)
Antroji visažistė : Jessica Harlow. Štai jos kanalas. Taigi, ji neprastesnė visažistė, tik pas ją daugiau video su makiažo pamokėlėm. Šiaip jau net nežinau kur ji dirba, bet irgi, pateikia neblogesnes pamokėles, kaip atrodyti kaip Lady Gaga, vampyre ar pin up girl (beje, apie šį stilių bus straipsnis).
Ir trečia mano mėgiama visažistė : Promise Phan (taip, ji yra Michelle's sesė:))
Na, net nežinau kaip ją apibūdinti. Labai daug makiažo pamokėlių turi, kaip tapti princese. Mažiau turi video su patarimais, bet tai nėra ženklas, jog ji prastesnė, negu mano minėtos visažistės. Štai jos kanalas
Taigi tiek. O kokios jūsų mylymiausios visažistės ? :)

1 komentaras:

anonymous rašė...

MICHELLE PHAN! ♥♥♥ Mano mylimiausia.