2011 m. lapkričio 19 d., šeštadienis

Liudna žinia.

Sveiki,
Šiame bloge rašome tik du mėnesius, bet man jau užkniso rašyti ten kur nieks nieko, neskaito. Pastaruoju metu  visaip bandžiau išgarsinti blogą- kūriau reklamas, ieškojau partnerių, badžiau kurti žurnalą, deja niekas nepasiteisino. Nežinau ar galiu elgtis taip beširdiškai nerašiusi į dienoraštį, šis blogas man jau nebemielas, nėra tos kartelės rašyti. Žinau, kad per kančias į žvaigždes, bet aš pavargau čia dusti. Dabar mąstau rašyti į kokį kitą įdomu mados blog'ą, šį blog'ą palikti kuriai nors iš administratorių (jai norėsit). Prašau dėstikite savo nuomonę, nes tik nuo jūsų visų priklauso šio blogo likimas...


Atleiskit jai sakiniai nerišlus, esu per daug išsiblaškiusi..
Bye gal net paskutinį kartelį,
JUSŲ Berta. ;]

7 komentarai:

anonymous rašė...

Šeip jo. Gal ir gerai darai. Vistiek niekas neskaito, nekomentuoja straipsnių ir mes net nežinom ar jie kitiem patinka ar ne..

Simona rašė...

Aš irgi pastoruoju metu bandžiau visaip garsint blogą, tačiau nieko neišėjo. Norėčiau, kad bloge dar liktų kelios rašytojos ir bent kas 2 savaites įdėtų kokį straipsnelį, gal kas ir paskaitys... Jeigu niekas nekomentuoja, nieko ir nepadarysim, tačiau kiek žmonių skaito šiame bloge galime stebėti per peržiūrėjusių žmonių skaičių, kas kiek laiko jis didėja .

Gabryt. rašė...

Aš čia užsuku ir skatau,bet pasikeitimai - man nepatiko.Juk normaliame straipsnyje gali tom arabiškom raidėm kažką suvelti ir pnš. na ždž aš pasiilgau senojo fashionarepassion

Simona rašė...

Smagu girdeti, kad bent vienas uzsuka paskaityt ;)

Misteris J. rašė...

Aš taip pat čia užsuku ką nors paskaityti, bet man nepatinka, kad imat ir tiesiog nuleidžiat rankas.
Aš taip pat kaip Gabryt pasiilgau seno fashion-passion.

▲Princess Pichu▼ rašė...

To ir tikėjausi.

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Auguste V.,Simona- tikiuosi dabar bus geriau :))
Gabryt- stengsimės jį gražint, beje ačiū už nuomonę.
Misteri J.- smagu, kad užsuki, tik mes tavęs prašau tik pakomentuoti straipsnį (parašyt ar patiko, klaidas ar pnš.)
Monika- Ačiūūūūūū dėl tavęs vėl gaivinsiu blogą.