2011 m. lapkričio 18 d., penktadienis

Laba. Sorry, kad ilgai nerašiau. Negalėjau, sirgau. Tai va. 
Daug žvaigždžių į įvairius koncertus, pasirodymus ar apdovanojimus ateina apsirengusios vienodai. Bet ne visoms drabužiai atrodo gražiai. Dabar mes ir rinksime kuriai atrodo gražiau.
 
1. Sienna Miller ar Katie Holmes?

Abi aktorės su tokia pačia suknele. Bet atrodo skirtingai. Kuri jums atrodo gražiau? :)













2.Scarlett Johansson ar Pamela Anderson?

Ant abiejų atrodo visiškai skirtingai. Man labiau patinka Pamela Anderson. Bet tai tik mano nuomonė. Kuri gražiau atrodo jums? :)













3. Eva Longoria ar Cheryl Cole?

Graži aktorė ir graži atlikėja su gražiomis vienodomis suknelėmis. Čia man gražiau atrodo Eva. Nes suknelė ant Cheryl Cole atrodo kaip kažkokia medžiaga užmauta ant šakaliuko. Bet čia vėl tik mano nuomonė. Ką manote jūs?












4. Kim Kardashian ar Adrienne Bailon?

Čia mano nuomone abi atrodo pritrenkiančiai. Tik galbūt kažko trūksta Adriennei. Sakykit savo nuomonę! :)
































Šiandien tiek. Komentaruose laukiu nuomonių! Iki! Augustė V. :))

















 

Komentarų nėra: