2011 m. lapkričio 30 d., trečiadienis

Auskarai

Ausyse
Tai yra tikrai gražu, jai auskarų yra su saiku. Nes pavyzdžiui man ausis kurioje pilna auskarų atrodo klaikiai, na nebent jie atitinka stilių ir spalvą. Daugelis mergaičių/merginų ausyse auskarų turi ir ne vieną porą. Toms kurios yra įsivėrusios ausis ir nelabai nori leisti pinigų auskarams patarčiau išmokti verti auskarus,- tai lengvas būdas nebrangiai pasipuošti ir atrodyti stulbinamai, o kaip verti auskarus, galite pasidomėti internete.






Bamboje

Man tai nėra gražu, tik išimtis pilvo šokėjoms kurių bambose viskas yra kūl. Kaip pusseserė vėrėsi sakė, kad neskaudėjo, o kai teta vėrėsi (ji jauna :D) tai sakė, kad buvo baisūū. Truputį prisiminiau jos pasakojimą tai va žodžiu sakė nuėjo ten užmigdė, po to kai ji prabudo tai kažkokios šlangelės buvo sukištos į pilvą (ūūū, kraupu).
Na dar vienas minusas, kad po to labai ilgai negali maudytis vandens telkiniuose tai vasarą ar pavasarį nepatarčiau vertis bambos.



Liežuvyje

Jei tavo stilius toks truputį Emo ar koks nors panašus tada manau tai yra visai gražu, bet nežinau, asmeniškai man labiau patinka natūralumas, todėl auskaro liežuvyje gink dieve nenorėčiau. Berašant šitą pastraipą iškilo toks klausimukas ar kai valgai tas auskaras nekliudo? Na, bet vis vien manau, kad šioje vietoje turėti auskarą yra sunku.





Po burna arba smakre

Tai dar viena vieta durtis auskarus. Ji man šlykšti! Mano pusseserė pasakojo kaip jos Lietuvių k. (lygtais) mokytoja buvo prasivėrusi šioje vietoje auskarą, bet moteriškei kai valgydavo sriubą ar šiaip ką nors gerdavo tai lašėdavo pro tą tarpą.(:D) O šiaip tai man kaip ir sakiau šlykštu, tad neturiu ko pridurti.








Antakyje

Čia jau truputį normaliau.. Na kaip jau ir sakiau auskarų (išskyrus ausyse) nepripažįstu, tai ir nenorėkit, kad apie tai labai gerai kalbėčiau. Yra žmonių kuriems šioje vietoje tinka durtis auskarus, kitiems ne. Auskarai antakyje dažniausiai būna paprastos akutės, nes nenenšiosi virš akies ilgo auskaro :?



Myliu,
Berta 

2 komentarai:

Simona rašė...

Puikus strapsnis. visiskai sutinku su tavo nuomone, nes man normaliausia yra tada kai buna auskaras ne kur kitur , o ausyse, jeigu dar kokie 2, pakenciama, bet daugiau...........

Ps: mes irgi tave mylim! ;)

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Smagu, kad sutampa nuomonės. :]

P.s. Šią minutę aš laimingiausias žmogus žemėje! :*