2012 m. balandžio 2 d., pirmadienis

Apie ką šiandien kalbėsime?

Sveiki.
Ilgai jums neparašiau, nes neturėjau, nei minčių, nei laiko. Bet, jūs mielieji skaitytojai, irgi dėl šito truputį kalti. Negalėjote mano rubrikai pasiūlyti jokios temos! Norite, kad blog'as būtų aktyvus? Tai pasistenkite ir jūs, bent kažkiek... 

Na, o šiandien kalbėsime apie laiškus. Ne apie visai neįdomius elektroninius laiškus, o apie tikrus ranka rašytus laiškus. Malonaus skaitymo. :)

Laiškų rašymas madingas!

Manote, kad laiškus rašyti labai senamadiška? Labai klystate! Šiuo metu yra gana populiaru rašyti laiškus ranka. Žinoma rašant laišką reikia įdėti trigubai daugiau pastangų, nei rašant paprastą elektroninį laiškelį. Juk reikia gražiai parašyti, įdėti į voką, nurodyti adresą, o ką jau kalbėti, kad reikia skubėti į artimiausią paštą, kuris ne taip jau ir arti. Tačiau stengtis yra tikrai verta. Kodėl? Paprastas atsakymas- žmogus gavęs laišką įvertina jūsų pastangas.

Kam rašyti?



Sakykim jūs labai norite parašyti laišką, bet neturite kam. Pagalvokite gal turite giminių iš kito miesto, šalies? Gal senų draugų? Juos tikrai nudžiugins gautas laiškas. Jei norėtumėte galėčiau surengti tokį Velykinę akciją. Jūs atsiųstumėte savo duomenis man į el. paštą (vardą, pavardę, metus jei norite ir adresą), o aš jūsų adresus sukeisčiau ir vienas kitam siųstumėte laiškus. Tad rašykite komentaruose ar norite tokios akcijos. Na, o galiausiai jei nesugalvojote kam rašyti, rašykite Dievui. Jei norite pasilikite laišką sau, įdėkite į butelį ir paleiskite kokioje jūroje, upėje. O gal tiesiog nurodykite Dievo adresą ir įmeskite į pašto dėžutę? :)

Pasijuokime



Mama blondinė iš Lietuvos kaimo rašo savo dukrai blondinei laišką į Airiją:

“Labas, dukrele. Jei gausi šį laišką, tai jis bus sėkmingai atėjęs. Jei negausi, pranešk man, parašysiu kitą. Kadangi tu nemoki greitai skaityti, aš rašau labai lėtai. Oras pas mus geras. Praeitą savaitę lijo tik du kartus - iš pradžių 3 dienas, o paskui -4 dienas. Siunčiu tau tavo žieminį paltą. Tėvas sakė, kad su metalinėmis sagomis jo gali nepraleisti per metalo detektorių, todėl aš jas nukirpau. Prisisiūk jas pati, sagas aš įdėjau į kišenę. Tiesa, tėvas gavo naują darbą. Dabar jis yra virš kelių tūkstančius žmonių - valo sniegą kapinėse. Tavo sesuo Marytė ištekėjo ir laukiasi. Dar nežinome, gims berniukas ar mergaitė, todėl negaliu tau parašyti, kuo tu būsi - dėde ar teta. Sakė, kad jei gims mergaitė, tai pavadins kaip mane. Man atrodo, keistas noras savo dukterį vadinti Mama. Su tavo broliu Petru buvo nutikusi keista istorija. Jis užtrenkė mašinos dureles, o raktai liko viduje. Jam reikėjo 10 km eiti namo atsarginių raktų, kad galėtų mus išleisti iš mašinos. Jei Airijoje sutiksi mūsų kaimynę Liudą, perduok jai linkėjimus. Jei nesutiksi, nieko jai nesakyk.

Tavo mama.

P.S. Norėjau tau atsiųsti šiek tiek pinigų, bet jau užklijavau voką

 

---

 

Ar jūs rašote laiškus? Ar norėtumėte tokios akcijos? 

Berta :)

2 komentarai:

Unknown rašė...

Aš tai siuntinėju atvirutes po visą pasaulį :) Šiandien gavau iš Ispanijos, o rytoj einu į paštą siųsti į Turkiją ;

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Kaip fainai. Aš tai kažkokio pastovaus laiškų draugo,-(ės) nerandu. ;/