2012 m. kovo 16 d., penktadienis

Eurovizija 2012

Sveiki! Kaip praėjo diena? Kaip sekėsi mokykloje? Tikiuosi esat nusiteike perskaityti pirmąjį mano straipsnį, šiame blog'ę. Kaip matot viršuje pasidariau kortelę. Nelabai gražią, bet tikiuosi administratorės nepyks, nes vėliau manęs neatpažinsit (dažnai užmirštu parašyt savo vardą), tai problema bus :D Gerai, baigiam šnekas ir einam prie straipsnio temos. 

Kaip žinot, greitu metu, t.y gegužės mėnesį įvyks 2012 metų Eurovizija. Daugelis šio renginio laukia vien dėl pramogos, kiti pažiūrėti kokios šalys dalyvaus, dar kiti serga už savas šalis, o dar kiti, turbūt nori pasiklausyti geros muzikos (kaip aš :D). Šis straipsnis bus tiems, kas norėtu sužinoti, kokios šalys dalyvaus ir kokias dainas jie atliks. Tad žiūrėkim kas gero bus šių metų Eurovizijoje.

Prancūzija: Anggun – Echo (You and I)

Nežinau kaip Jums, bet man visai patiko. Gal tik tie žodžiai prancūziški kažkaip nesižiūri, o taip tai manau, kad ši šalis turi šansų laimėti. Daina nėra labai tranki, galima klausytis, o ir atlikėja visai nieko... Paklausom.


Šveicarija: Sinplus – Unbreakable

Gal ir nieko, tik tiek, kad man to vyro balsas nepatinka. Atrodo, kad vaitoja. O muzika užvedanti, taip ir norisi pakilti nuo kėdės ir leisti judėti savo kūnui pagal muziką. O ką Jūs manote? :) 



Kipras: Ivi Adamou – La La Love

Dievinu šią dainą. Neseniai su mama ją atradom netyčiukas). Nuo to laiko negaliu jos atsiklausyt. Nežinau kuo ji mane sužavėjo. Gal, kad atlikėja graži. Gal, kad gerai atlieką dainą ir jos balsas labai gražus, o ir muzika gera. Galiu pasakyt, kad Kipras kiekvienais metais pasirodo su geriausiom dainom (juk visiem norisi laimėti). Tikiuosi ji laimės prizinė vietą.



Danija: Soluna Samay – Should’ve Known Better

Ką galiu pasakyt. Rami daina, gražus merginos balsas. Ko dar gali trūkti? Patinka man tokios, tik nežinau ar su tokiom verta eit į Euroviziją, juk jaunimas nebevertina tokių lyrinių (šita nėra jau tokia lyrinė, bet panaši). Nebent kaip mano mama... :D



Albanija: Rona Nishliu – Suus

Panašaus pobūdžio daina, tik buvusi gal labiau muzikalesnė muzikos atžvilgiu, o šitoje dainoje, panaudota ne taip garsiai  grojantys instrumentai. Turbūt norima pabrėžti dainininkės skambų balsą. Gražiai skamba, bet gal nereikėjo. Nors visokių dainų reikia :) Juk būtu neįdomu.



Malta: Kurt Calleja – This is the night

Kažkaip vaizdo klipe nelabai girdėjosi balsai, o ir vaizdo kokybė nekokia. Nors iš skambančios muzikos sprendžiu, kad man nepatinka :D Nežinau kodėl, bet man tokio pobudžio dainos ne. Kažkaip asocijuojasi jos man su tom senovinėm. Nors kažkaip nelabai panašu, bet man taip atrodo :D 



Vengrija: Compact Disco – Sound of our hearts

Primą kartą girdžiu kažką panašaus. Nežinau kaip Jums, bet man visai nieko. Kažkoks virpuliukas visame tame yra, kuris išjudina viską. Gal man čia vienai tik taip? Jei reikėtų vertint balais iš dešimties, tai duočiau gal kokius 8. Nes daina tai man patinka :)


Norvegija: Tooji – Stay

Kai išgirdau pradžią, mintyse sau ištariau "WoW". Tikrai tikėjausi kažko įdomesnio nei tai, kas vyko toliau šioje dainoje. Nelabai man patiko daina ir to vaikino apranga. Kažkaip nesiriša viskas. Iš Norvegijos tikėjausi daug daugiau, o jie nuvylė :(



Islandija: Greta Salóme & Jónsi – Mundu eftir mér

Pačioje pradžioje pagalvojau, kad ne tą dainą įsijungiau. Tą muzika priminė viduramžius ir iš kart sumečiau, kad turbūt ne tai įsijungiau, bet vėliau viršuje perskaičiau, kad Eurovizijoje dalyvaus ši dainininkų pora. Nežinau kaip Jums, bet mane iš karto atkrito ši daina. Tos moters balso iš vis beveik nesigirdi, užgožia vyras... Nežinau, vertinčiau 5 kokias :D 


Baltarusija: Alena Lanskaya – All My Life

Manau, kad šios dainos pradžioje, ne kaip skambėjo moters balsas, bet kai išgirdau kaip ji dainuoja ant priedainio nuomonė iš kart pasikeitė. Pati daina pradžioje rami, o vėliau įsismarkuoja (imkim pavyzdį bangos), gal ir gerai, daugiau šansų laimėti :) 



Vokietija: Roman Lob – Standing still

Man labai patiko šis vyrukas. Jo balsas labai derinasi prie dainos skambesio, o tai mano manymu, yra labai gerai. GTal ir ne mano tipo, bet klausyti galima. Kaip manot?



Gruzija: Anri Jokhadze – I’m a Joker

Nežinau kaip Jum, bet mane ši daina labai pralinksmino. Iš karto veide atsirado šypsena, nors ir daina man nepatinka, bet ji verčia šypsotis. O dar tas vyrukas toks, toks... Juokingas! :D


Turkija: Can Bonomo – Love Me Back
Viena linksma daina po kitos. Kai išgirdau muziką, pagalvojau kokį aš čia kaimietišką maršą įsijungiau. Nors pirma mintis ir kilo, kad tai tikrai turkai, bet suabejojau. Negaliu sakyt, kad patiko, bet negaliu sakyt, kad ir nepatiko. Priedainis keistai skambėjo.. O dar tas vyrukas man nepatiko. Mosuoja su tom savo rankom į visas puses. Man nelabai, o Jums?


Suomija: Pernilla Karlsson – När Jag Blundar

Pradžia... nereali! Net trūksta žodžių apsakyt! Visada dievinau muziką ir ypač muzikos instrumentus, su kuriais ji išgaunama. O štai čia, šioje dainoje jie labai girdėjosi. O daina tai patiko, nežinau gal dėl to, kad man patinka kai kurios lyrinės dainos. 


Nyderlandai: Joan Franka – You And Me

Kai pamačiau aprangą vos nenugriūvau nuo kėdės. Ką galiu pasakyt, tikrai reikia drąsos taip išeit apsirengus. Nors viskas suprantama, tokia muzika. Gal norėjo sudaryt tokį vaizdą... (Rodos kažkas tautiško, o gal ir klystu). O daina tai nieko, nieko tokia.


Slovėnija: Eva Boto – Verjamem

Nelabai patiko pradžia, per ilgai tęsiasi ta pati vieta (nėra pakilimų). Ką galiu pasakyt, man ji labai panaši į kažkurią buvusią iš aukščiau minėtų. Tai turbūt bus tas pats komentaras.


Latvija: Anmary – Beautiful Song

Daina vienareikšmiškai be-ry-šio. Tikėjausi iš kaimynų geresnio pasirodymo, juk vis dėl to. Vienintelis dalykas už ko užkliuvo akys, atlikėja. Pažiūrėkit į jos akis, pamatysit apie ką kalbu :D


Airija: Jedward – Waterline

Ir vėl Airijai atstovaus grupė "Jedward". Anais metais man jų daina labiau patiko. Šiais metais suprastėjo... Tikėjausi daug daugiau, juk dalyvaujant antrus metus iš eilės, turi būti pasirodymas dar geresnis, ar gi ne taip? 


Austrija: Trackshittaz – Woki Mit Deim Popo

Nieko gero... Vos išgirdau iš kart mintyse "Nieko gero". Ar gi negalėjo kažko geresnio, negu vyrų rėkimą demonstruot? Viskas per tą patį, jokių efektų dainoje. Gal aš atsilikus ar ką, kad kai kuriem patinka ši muzika?


Ukraina: Gaitana – Be My Guest

Pradžia žadėjo gerą muziką. Taip ir buvo, man labai patiko, tokia vasarą primenanti muzika. Bus viena iš mano favoričių :)


Makedonija: Kaliopi – Crno i belo

Keistai skambėjo, bet pliusas dainininkei už tai, kad grojo su fortepijonu. Juk ne kiekvienais atlikėjas muziką atlieka pats, na paskui ji jau nebegrojo, bet vis tiek. Bet man nelabai, gal kam patiko, bet man ne. Nežinau kodėl...


Bulgarija: Sofi Marinova – Love Unlimited

Nežinau net ką pasakyt. Gal ir nieko, bet man kaip visada tokiai išrankiai, nepatiko. Gal todėl, kad panašaus atlikimo dainų tikrai yra daug, ir nieko naujo neparodė... O gaila.


Izraelis: Izabo – Time

Žinot, pradžia priminė lyg kokios reklamos klipą. O ir pati daina man tą priminė... Nežinau kodėl, gal tas keistas dainavimas, kuris visada būna reklamose (kuriose panaudojama muziką). Nelabai man ir ši, gal kam ir patiko. :D 


Lietuva: Donny Montell (Donatas Montvydas) – Love is blind

Na štai ir mūsų lietuvėlės atėjo eilė. Galiu pasakyt, kad džiaugiuosi tokiu mūsų atstovu. Man patiko daina ir jos atlikimas. Visko buvo ir lyrikos ir truputį trankiau... Žinot, o jis ir pats visai gražus... Tai gal kaip Eric Saade anais metais, susilauks daug dėmesio. Žinot, turim vilčių laimėt :o


Estija: Ott Lepland – Kuula

Gražu... Vienintelis žodis apibūdinantis dainą. Labai gražus balsas, viskas. O dar ta muzika, nešanti toli, toli. Labai, labai patiko (net ir sesei patiko :D)


Ispanija: Pastora Soler – Quédate Conmigo

Iš Ispanijos tikėjausi daugiau. Tikrai tikėjausi. Tas keistas atlikimas neleidžia sakyti, kad patiko. Gal per daug ramu, nežinau. Tiesiog šį kartą man nepatinka lyrinė daina. Gal per daug švelniai (?).


Italija: Nina Zilli – Per Sempre

Keistai skamba. Pačioje pradžioje norėjau sakyti, kad patiko, bet kai išgirdau vidurį... tai tuoj nuomonė pasikeitė į blogąją pusę. Tikėjausi daug daugiau :)


Rusija: Buranovskije babuški – Party for everybody

Va čia tai gabaliukas :D Tikrai nesitikėjau, kad rusai taip sugalvos ir siųs atstovauti... babutes! Kiek žinau jos jau kelintą kartą bando ir šį kartą jom tikrai pasisekė. Esu girdėjus, kad kai kurie bijo, jog jos gali numirt iki eurovizijos. Nežinau kaip bus, ar pateks ar ne, bet žinau, kad jos kietos! :D


Slovakija: Max Jason Mai – Don’t Close Your Eyes

Ką galiu pasakyt. Ne mano stiliaus. Labai nepatinka tokio žanro muzika, tad neturiu ką ir pasakyt. Gal Jum patinka tokia? :o


Švedija: Loreen – Euphoria

Šita man labiau patiko. Klausiau ir judėjau pagal muziką (reiškiasi patiko). Lengva tokia, nereikia stengtis suprasti. Kiek pamenu, klausau jau antrą kartą ir man patinka :D O jums? :p


Rumunija: Mandinga – Zaleilah

OMG! Šita dainą lovinu! Žiauriai ji man patinka, o dar ta mergina... Tokia graži! O muzika primena vasarą... Jaučiu bus mano vasaros hitas, klausysiu ir klausysiu.


Portugalija: Filipa Sousa – Vida Minha

Šita tai jau nebelabai. Kažkaip nebe taip vežą :D Nieko nebekomentuosiu iš likusių dainų, nes nebelabai turiu laiko, sukeliu ir viskas. :D 


Serbija: Zeljko Joksimovic – Nije ljubav stvar


Moldavija: Pasha Parfeny – Lautar


Graikija: Eleftheria Eleftheriou – Aphrodisiac

Labai atsiprašau, kad paskutinių nebe aprašiau, nes mama jau varo nuo kompo ( ir taip kokias 2h praleidau rašydama). Tai va. Tikiuosi įvertinsit. Ir dar. Iš kart pranešu, kad gali būt jog neparašysiu ateinančia savaitę, nes vien kontroliniai, o ryt išvažiuoju apsipirkt (gal). Tai vat. Tikiuosi blogų komentarų nesulauksiu.


3 komentarai:

Ingrida... rašė...

Kai fainai :* man patiko <3

Unknown rašė...

Labai džiugu, kad patiko :)

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Labai patiko. Prie kiekvienos dainos aprašymas, eina sau kiek darbo. Matosi, kad stengeisi. :)
O man tai jaučiu labiausiai patiko Rusija, bent jau prajuokino. :D