2012 m. vasario 12 d., sekmadienis

Pavasario/Vasaros tendencija- oranžinė spalva

Dar viena 2012 metų pavasario/vasaros tendencija- oranžinė arba mandarinų raudona spalva. Galime teigti, kad 2012-ieji metai bus energingi metai, nes oranžinė spalva siejama su kūrybiškumu, džiaugsmingumu, saule, sėkme ir žinoma energija. Kaip ir geltona spalva, oranžinė greitai pakelia nuotaiką. Mandarinų raudona yra viena ryškiausių ir impulsyviausių spalvų, todėl norint patraukti dėmesį patartina rinktis būtent šia spalvą. Žinoma nereiktų persistengti ir tapti mandarinu- nuo galvos iki kojų apsirengus oranžiniai, geriau rinktis vieną, kitą detales, kaip sijonas, diržas ar bateliai. Šios tendencijos galime išvysti daugelyje mados namų. Pavyzdžiui mados namai Hermes kolekciją kurioje galėjome išvysti daug oranžinės arba mandarinų raudonos spalvos.


'Paprastai prabangu'- įvardinčiau šią kolekciją. Kuo daugiau žiūriu į derinį tuo jis man labiau patinka. Akį patraukia šviesaus oranžinio atspalvio palaidinė, o gal ir suknelė. Taip pat ir tamsesnio atspalvio hmm nežinau kaip įvardinti šį daiktą gal švarkas? Serafanas?. Bateliai minimalūs, atrodo puikiai. Rankinė 'ryžo' atspalvio ir toks pat lankelis atrodo gražiai.



Čia jau matome nebe oranžinę, o mandarinų raudona spalvą. Rankinė puiki, tik gal rankeną pakeisčiau, nes atrodo nelabai patogiai. Šone dar galime išvysti tos pačios spalvos apyrankes-ant tamsesnio įdegio turėtų atrodyti nerealiai. :)

Na, o dabar laikas mano deriniui.

Mielas, vasariškas, labiau persikinis,  mano stiliaus derinys. Pirmiausia suradau šitą puikų šaliką, tada palaidinę ir šortus. Juodus aukštakulnius radau greitai, kad ir kaip keista, o oranžinė rankinė pati mane susirado. Liko tik lūpų blizgis it olia! 

Ar mėgstate oranžinę spalvą?
Lauksiu jūsų nuomonių,
Berta. :)


3 komentarai:

Deimantė rašė...

Nelabai man patinka orandžinė spalva.:) o šiaip derinukas gražus;pp

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Man ir oranžinė ne prie širdies, tačiau mandarinų raudona visai graži. Beje ačiū už derinį. Tikiuosi ir straipsnis patiko.. :)

limA rašė...

man irgi nepatinka sita spalva, bet derinys neblogas:D