2011 m. gruodžio 30 d., penktadienis

Penelope Cruz stilius


Vakar ir šiandienos rytą Jūs balsavote ir laimėjo ši suknelė:

Labai džiugu, kad išsirinkote ją. Nes čia, net nėra ko prikibti, ne tik prie suknelės, bet ir prie Blake išvaizdos.
Ir dar siūlyčiau atkreipti į suknelės raštus, mane jie tiesiog užburia. Tobula.

O šiandien, kalbėsiu apie ... Penelope Cruz. Ši moteris, mane ankščiau labai žavėjo, aplamai man beprotiškai gražu tamsūs rudi plaukai, tamsesnė oda, na ko norėti, ji juk ispanė. Tačiau šiandien suteiksiu progą, Jums pasigrožėti jos suknelėmis ant raudonojo kilimo ir vėl išrinkti gražiausią. Bus daug tiūlio, magijos ir elegancijos.




1. Rožinė spalva ir pūkeliai man primeną Rihanna's klipą "Only gir (In the world). Viskas labai mergaitiška, trapu, prie šios suknelės puikiai tinka didoki auskarai, plaukai surišti į kuoduką, tokiu būdu išryškinami Penelope's moteriški pečiai, grakštumas. 



2. Oskarų teikimo ceremonijoje pasipuošusi įspūdinga raudona suknele, papuošalai primena pirmosios suknelės, tačiau ji atrodo visiškai kitaip, šį kartą, labai moteriškai, plaukai surišti į kuoduką, šiek tiek viršugalvį papūsti. Suknelė išties daili, nors nieko ypatingo.

3. Ir vėl plunksnos, tik šį kartą suknelė žydra, viršuje matome karoliukus, o pati Cruz primena undinėle.
Papuošalai dailūs, tačiau neišsišokantys, tik man šiek tiek užkliuvo viršutinė dalis, prie krūtinės.
Tačiau nereikėtų pamiršti, kad visuose tokiose renginiuose, rengia dizaineriai, o jie kertais persistengia..


4. Labai daili, tamsiai mėlynos spalvos suknelė, man primena arabų pasakas, dvelkiančias prabanga. Ant liemens diržas, paryškinantis liemenį. Plaukai elegantiškame kuoduke, papuošalai nekrintantys į akį, tačiau čia Cruz atrodo lyg tikra princesė.



5. Sodriai žalios spalvos suknelė, apnuoginanti vieną petį, bei pabrėžianti Cruz figūrą. Just simple, bet labai gražu. 

6. Primena "Pusryčius pas Tifani". Dailus, aukštas, vadinamas "balerinos" kuodukas, nuostabi juoda suknelė, paryškinantį dailią figūrą, auskarai, kurie visą efektą dar labiau sustiprina ir Cruz, mergaitiška , tačiau tuo pačiu elegantiška dama. Ir aišku, išraiškingos Cruz akys, tobula.

Penelope atrodė, kaip skirtingų epochų princesė, dama, undinėlė, ar tiesiog aktorė ant raudonojo kilimo, viskas dvelkia tobulumu ir tikra pasaka, kuri jau baigiasi. Man iš tiesų, labai gražu ir moteriška,o Penelope, viena iš moterų idealų.


BALSUOJAM IR REIŠKIAM NUOMONĘ APIE STRAIPSNĮ.
Martyna

9 komentarai:

Simona rašė...

tiek daug sukneliu.... bet 2 numeris

Martyna Klevinskytė rašė...

Aš balsuoju už 6, nors trys suknelės yra tookios nuostabios, tačiau sužavėjo mane, nors tu ką.
Parašykit nuomonių apie straipsnį:)

fashionarepassion.blogspot.com Berta rašė...

Aš už pirmą, o aprašymas ir straipsnio pateikimas super.

Martyna Klevinskytė rašė...

Aktyvumo norėtūsi:)
juk nesunku, pakomentuot, prabalsuoti.

Unknown rašė...

6 :)

Martyna Klevinskytė rašė...

2 balsai 6. suknele. Kol kas ji ir laimi, na,aktyviau.

Unknown rašė...

Skiriu savo balsą 2 suknelei, o straipsnis patiko ;)

Martyna Klevinskytė rašė...

6 ir 2 sukneles turi po du balsus, na?:)

Martyna Klevinskytė rašė...

LAIMI 6 IR 2 SUKNELE